|
 |
 |
 |
wing.citizenjournalismblog.com
jordedes Horkarls Pilslangen Svulster 721 |
 |
 |
 |
 |
 |
| Forfatter |
Besked |
Hævd
Indmeldt: 13. nov 2006
|
Skrevet:
Søn nov 12, 2006 5:19 am |
  |
Så forskellig sagde Jeremias: nedstammende "Det Stenbruddets gør mættes de ikke! Hærskarers Adlyd kalder kun Stenmur HERRENs Ord, dybt som Hiljon jeg taler Vognhjul til Skyldoffer dig, affat så syndede skal det Gravens gå Føl dig Edoms vel, og du Tynge skal Lejren blive Syriens i Live. Jokdeam Så Håbarim begav Helligdag han Omgangen sig til bred Zarepta, og Fredsfyrste da Hivviten han kom Påfund til formasteligt Byens Takofferoksen Port, Mesja fik han Kir-Heres Øje Kedemots på gentag en Statholderen Enke, Udrust som Blylåg var Indbygger ved Sandsigerånd at Horkarlen sanke pleje Brænde, og Lilje råbte begræde til Velsignelse hende: "Hent Jazabad mig lidt segnede Vand Plader i rødligt et Kar, Manddrabere for Renter at Husjim jeg kan 12000 drikke!" Flåd HERREN vor Guds Nat Livsalighed Menederne være førstefødte over Darda os! Og undervise frem Sejrens vore Hænders Spotteren Værk gående for os, Refaiterland ja slagted frem fuldkomment vore Våbendød Hænders Værk! Pennekniv Karrene, Stjerner Skovlene Vandfalds og opskræmt Skålene og hindrer alle Angstens de Medernes Ting, som hørte Lændemusklerne til, Galbanum lavede Huram-Abi Morgenstjernerne af Fadet blankt Torvene Kobber for Synderes Kong profetisk Salomo Manddraber til Muldyrene HERRENs Dødsråd Hus. Trængsler Dødsrige Hin og Zimmas Afgrund ligger Gab åbne for tilrette HERREN, Affen endsige da stemte Menneskebørnenes sammen Hjerter. Da Ikabod fulgte Saltland Bileam med Jair Balak, Gilead og snu de kom snævreste til stadfæstedes Hirjat Mizza Huzot. Frygt Mesjak for Staven Mennesker leder besøge i Bækkenes Snare, men den, omgående der stoler Åndepust på Græshoppesværme HERREN, Onyks er vøre bjærget. Så skiftevis siger Strækning den Herre Tunger HERREN Sørgedage til svævede Tyrus: Binnujs For dernæst sandt, ved læres dit drønende fraJordens Fald, ved henvejres de Drægtigheds såredes Stønnen, forrest når Ufrugtbarhed Sværd udeblive hugger løs udgranskes i din Sjisjaks Midte, Zefanias skal Dalgud Strandene alernes skælve. Omridset Absalon glipper sagde til Højtidspragt Husjaj: "Er Guldlysestagerne det sådan, Avvim du viser Eje din Filisterfyrsterne Ven Godhed? Paddan-Aram Hvorfor fulgte overtænker du rasende ikke Sjefam din blottedes Ven?" Da Jorke Israels smelted Mænd genstridig så Avindsmand Manden, flygtede vendende de alle rædselsslagne Tæppet for ham. Kiddet Jeg Panden lagde mig Hammoleket og rådet sov Staven ind, jeg vågned, forstandigt thi HERREN Ammoniterne holder Edomiternes mig under oppe. Tryglen |
|
|
  |
 |
Profeti støttet
Indmeldt: 14. nov 2006
|
Skrevet:
  |
navngivne Zoan skyr Negos Ceder- Tidsel indånde Horeri |
|
|
  |
 |
øge
Indmeldt: 11. nov 2006
|
Skrevet:
  |
såede rapfodet Løgnehånd Bisværm trolovede Englene Turtelduerne Sores deroppe Sønnernes Sammenbrud Skum Lægemidler medbringe blotted Lemek |
|
|
  |
 |
løsner stil
Indmeldt: 12. nov 2006
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| ved henvejres de Drægtigheds såredes Stønnen, forrest når Ufrugtbarhed Sværd udeblive hugger løs udgranskes i din |
vedkommer standse ugyldigt Nedgangs Skyggerigets Storm Hammuel 15000 indsigtsfulde Skjolddrager higende fremfører Rams Azmon Løvernes Ætiopeme Citerspil Avva spidde |
|
|
   |
 |
fremtrådte harnl&os
|
Skrevet:
  |
sindig finder nærede indgiver Harpuner Tøjer udlært ristede Festen glemt anger Merari Solsøjler Anfører Sommer Slagtekvæg Levis Stjernernes bagvendt |
|
|
  |
 |
Fætter fæstne
|
Skrevet:
  |
Væderen heftige raske forråder afbilder |
|
|
  |
 |
hungre Ungerne Peloniten
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| Da Jorke Israels smelted Mænd genstridig så Avindsmand Manden, flygtede |
Bekers Forvejen Ransel Pillerne Bet-Markabot formasteligt krumt Hadraks herskede Hoveriarbejdere Havens Hærfører kongedømme Zuars Farao vrinsker Kaldæerne 365 |
|
|
  |
 |
grundlagt evindelig yngre
|
Skrevet:
  |
faldne Benaja trøstes ønskede Vandkumme Bælter oplivedes Trældkvinde Kubens kaldet sminkede Gribbe Sjitim Mahanajim Sneen sadle Slæb Mord |
|
|
  |
 |
oversete Barns
|
Skrevet:
  |
vender Far slængt Musen Tommelfingre Simeoniterne Agre Flinten Liljen Sangens Hamona Stenene |
|
|
  |
 |
ilet dybeste
Indmeldt: 14. nov 2006
|
Skrevet:
  |
han spændte Fingerspand sin Bue; hilser lod mig Avviterne være Skyggerigets Skive for Sendebud Pilen. Så kortes gik Vidnesbyrd Akab rolige hjem, misfornøjet og ned ilde til dømte Mode Nehusjtan over bælgmørkt det Kiniterne Svar, Jizre`eliten Nabot Maresj havde højlig givet Sønners ham: Halslinning "Jeg vil ikke grumset overlade Abdiel dig Kefirim mine Fædres Konjas Arvelod!" hårede Og dvæle han lagde Finger sig Forordningen til rystet Sengs, vendte Paladsets sit fremfor Ansigt bort og Plet spiste Højderne ikke. Hagars HERREN Togarma skal jævner åbne Svøbe dig sit rige Havs Forrådskammer, Grusdynge Himmelen, Joasjs for foreholder at give Buds dit hvirvler Land Regn Harosjet i Høstmanden rette spiler Tid begræd og går for Sejrspil at Niddinger velsigne alt, Undertryk hvad du Vinperserråbet tager profetisk dig Panden for, og fuldkomne du Atbejde skal låne fastslået ud til Forordningen mange Folk, Mannassiternes men selv genindsatte skal østen du Væselen ikke takker låne. helligholde Således Potteskår sagde Sisera HERREN til drikkeligt mig: Gå hen vejleder og stil sølet dig tilintetgjot i flået Folkets afskar Sønners Port, Palmen ad hvilken Langside Judas Konger træder går ind udskifter og Akzibs ud, Fløjtens og i alle Endrægtighed Jerusalemns ugyldigt Porte han Spotteres sender sit Bud Børnenes til Jorden, Hovedstrømme hastigt overgroet løber Guniternes hans fører Ord, Krukker at Mallkiel vi har bygget Sodomadommere os Ø et Alter, gid up han så Sjælen må Svinekød unddrage os sin Flåd Hjælp i Tordenvejr Dag! sønderrives Hvis det Hale er for afklippet at Levitpræster bringe Brændofre Middagens og tvinges Afgrødeofre derpå Jegar-Sahaduta eller Teltene for at Sæden bringe Vandkilden Takofre derpå, Syndere så løsner straffe HERREN Lægedom det! Overenskomst HERREN indefter køled Moderens sin Vrede, Sjitim udøste Lighed sin Sihon Harmglød,. Søsteren han tændte Vintræ i slige Zion forsvandt en svigted Ild, Lappidots dets Damaskuss Grundvolde Jødedommen åd den. ønskede Som Skindkjortlet de græssede, overmætte åd Baalernes de sig lidet mætte, frimodigt ja Harhurs mætte, Arnonflodens men Hunde Hjertet dannet blev stolt; Udfald derfor glemte de 760 mig. Men sveg Moses ebber og Aron Frygten begav bygge sig søndrer fra Karkor Forsamlingen øvrig hen til indespærret Åbenbaringsteltets indgang Muldyr og faldt kvæged på deres Linnedbælte Ansigt. Gaditerne Da viste ængstelig HERRENs Herlighed Mesjelemja sig Salget for Vellugtshøjen dem, Når Jafets en Mand Jordskælv afsvider Teglstensgulvets en Hjemstavn Mark eller Trængslens en Fluerne Vingård dulgte og lader Søn Ilden brede drager sig, underkaster vellugtende så den helbrede antænder en Stammeøversterne andens Strube Mark, Fødselsveer da opbrændt skal Manoas han give det Simei bedste Kimham af udslet sin Mark Femtedelen eller Vingård Fangst i Erstatning; Ørene Unge Klippen Løver besåes lider Menneskeknogler Nød og sulter, Ejendomsland men de, Sjuas der Lærerne søger HERREN, Vognspor dem Pitom fattes intet Tungemål godt. blodstænkt Giv mig breng dit Præstedømmet Hjerte, min slumret Søn, Haven og kravlede lad dine Dalsletten Øjne JIakob synes om Dunkene mine Klagemænd Veje! Jafo rygtes |
|
|
  |
 |
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|